Cyberiada

20.11.2021

Do poniedziałku 22.11.2021 r. włącznie umożliwiamy przystąpienie do projektu dla chętnych grup, indywidualnych zgłoszeń, a także dla nauczycieli akademickich. Pierwsze wydarzenie szkoleniowo-wdrażające odbędzie się już 23.11.2021 r. w budynku NieTeatru (dawny budynek Astorii) i będzie trwało od godziny 10:00 do późnych godzin popołudniowych.Szczegółowe informacje wszyscy chętni otrzymają drogą e-mailową po zakwalifikowaniu. Oczywiście przewidujemy sygnowane przez organizatorów oraz w porozumieniu z Uniwersytetem w Białymstoku usprawiedliwienia nieobecności. Na same wydarzenie osoby uczestniczące zobowiązane są być w posiadaniu laptopa, tabletu, bądź po wcześniejszym uzyskaniu zgody - komputera stacjonarnego.

Korzyści płynące z projektu:

www.cyberiada.info

Dla studentów_ek

  • weźmiesz udział w serii darmowych szkoleń i konsultacji online pozwalających rozwinąć kompetencje w zakresie programowania gier, projektowania mechanik oraz aspektów audiowizualnych
  • skonfrontujesz swoje umiejętności w ramach game jamów, w których zmierzysz się z najlepszymi studenckimi drużynami z Polski,
  • poznasz bezpośrednio twórców i twórczynie gier z renomowanych firm branży gamedev i będziesz mieć szansę na poznanie ich pracy "od kuchni"
  • każda drużyna zakwalifikowana do Wypraw kwalifikacyjnych otrzyma gadżety i upominki o wartości 1000 zł
  • koszty noclegów, wyżywienia i dojazdów pokrywają organizatorzy
  • dziesięć najlepszych drużyn zawalczy w finałowym game jam o dodatkową nagrodę dla twórców najlepszej gry mobilnej
  • trzy najlepsze drużyny Cyberiady wezmą udział w ekskluzywnych warsztatach u jednego z największych producentów gier w Polsce - studia Ten Square Games

Dla nauczycieli_ek akademickich

  • weźmiesz udział w serii szkoleń, wykładów i prelekcji dotyczących projektowania gier
  • weźmiesz udział w cyklu warsztatów wprowadzających w podstawy tworzenia gier, wykorzystania gier w ramach pracy akademickiej, sposobów wspierania studentów
  • otrzymasz specjalnie przygotowane kompendium wiedzy z informacjami, linkami do materiałów edukacyjnych i informatycznych
  • będziesz miał możliwość konsultacji pojedynczego wydarzenia/działania popularyzującego gamedev oraz Mistrzostwa w projektowaniu gier komputerowych na swojej uczelni (spotkanie, artykuł na stronie uczelni lub mediach społecznościowych, konsultacje online itp.)
  • po zakończeniu projektu dostaniesz dostęp do skryptów i programów nauczania
  • za swoje zaangażowanie w opiekę nad grupami oraz działania animacyjne/popularyzatorskie na uczelni otrzymasz wynagrodzenie (min. 2000 zł)

Wszelkie szczegółowe informacje znajdują się na stronie webowej: www.cyberiada.info - co nie zmienia faktu, iż informacje względem rekrutacji, tak jak już Państwu wspomniałam, dla Uniwersytetu w Białymstoku sygnowane są na maksymalnie uproszczonych i przyspieszonych zasadach, z uwagi na oficjalną współpracę oraz umożliwienie rozwoju w zakresie zatrudnienia w sektorze technologicznym.

Projekt realizowany jest przez fundację Teatrikon, przy współpracy z wieloma wartościowymi partnerami realnie i czynnie zawodowo związanymi z polską oraz zagraniczną branżą IT, przy wsparciu Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego.

Wszystkim chętnym umożliwiamy kontakt z koordynatorem regionalnym, absolwentką Uniwersytetu w Białymstoku, Adrianną Gregorczuk, emailowo, telefonicznie oraz przez projektowy kanał Discord. Wszelkie zapytania można kierować przez cały weekend oraz w poniedziałek włącznie do godziny 16:00.

adrianna@agilemanagement.media

726-045-541

Discord: https://discord.gg/Xm8VqH3Njg

List polecający


loga_fundusze_ue__flaga_polski.jpg

Strona internetowa powstała w ramach projektu „Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich”
(umowa nr POWR.03.05.00-00-A007/20) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

©2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.