Wydział Biologii w ramach akcji Studiuj na UwB

13.12.2022

Po Olecku i Dąbrowie Białostockiej, to było kolejne owocne spotkanie z uczniami. Tym razem przedstawiciel Wydziału Biologii zawitał do I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Grajewie w ramach akcji "Studiuj na UwB".

W środę, 7 grudnia, z uczniami spotkali się przedstawiciele Wydziału Biologii, Instytutu Zarządzania, Wydziału Fizyki, Uniwersyteckiego Centrum Rekrutacji, Biura Karier UwB, Centrum Popularyzacji Nauki oraz Działu Promocji.

Dr Marek Bartoszewicz, prodziekan ds. rozwoju Wydziału Biologii UwB odkrywał przed młodzieżą tajemnice ludzkiego mózgu. Uczniowie dowiedzieli się, m.in. w jaki sposób mózg przetwarza informacje, jakie są rodzaje pamięci i co należy usprawnić w procesie uczenia się, by stał się on jednocześnie przyjemny i efektywny. Spotkanie to było także doskonałą okazją do rozmowy na temat osób neuroodmiennych, ich potrzeb oraz możliwości.

Ponadto uczniowie dowiedzieli się o tym, że na Wydziale Biologii mogą, w ramach studiów pierwszego stopnia rozpocząć naukę na trzech atrakcyjnych kierunkach studiów: biologii, mikrobiologii oraz ekobiznesie. Dr Bartoszewicz opowiedział nie tylko o tym, jaką wiedzę i umiejętności można zdobyć studiując na Wydziale, ale także jakie są późniejsze możliwości znalezienia atrakcyjnej i dobrze płatnej pracy.

Po Nowym Roku akcja będzie kontynuowana, odwiedzimy m.in. Liceum Ogólnokształcące w Sokółce, w którym Wydział Biologii objął patronatem jedną z klas pierwszych. Do zobaczenia!

(Fot. UwB)

Galeria zdjęć

©2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.