Dyplomatorium na Wydziale Biologii

16.07.2024
Dyplomatorium Wydziału Biologii 2024 (Fot. Piotr Duniewski/UwB)

Uroczyste wręczenie dyplomów to ukoronowanie kilku lat ciężkiej pracy studentów i ich opiekunów, nauczycieli oraz promotorów. Dzisiaj na naszym Wydziale mieliśmy zaszczyt i przyjemność wręczyć dyplomy ukończenia studiów wyższych 61 absolwentom studiów na kierunkach biologia, ekobiznes oraz mikrobiologia. Wśród nich pięć osób zostało wyróżnionych dyplomami honorowymi przyznawanymi za bardzo wysoką średnią oraz szczególne osiągnięcia w działalności akademickiej.

Uroczyste dyplomatorium na Wydziale Biologii zorganizowane zostało po raz pierwszy w historii naszej jednostki. Wydarzenie to swoją obecnością i krótkim wystąpieniem uświetniła prof. dr hab. Izabela Święcicka, prorektor UwB ds. nauki i współpracy międzynarodowej. Dziekan Wydziału, dr hab. Piotr Zieliński, prof. UwB podziękował wszystkim absolwentom za minione lata podkreślając niezwykłą atmosferę, jaka panuje na naszym Wydziale, a która to jest owocem wspólnych starań całej wspólnoty akademickiej. W imieniu Rady Samorządu Studentów Wydziału Biologii głos zabrała Patrycja Zagórska, przewodnicząca RSS. W Jej wystąpieniu nie zabrakło emocji, jakie bez wątpienia towarzyszyły dzisiaj wszystkim, Absolwentom i ich Nauczycielom. Z kolei w imieniu członków Koła Naukowego Biologów wystąpiła Emilia Pilecka, czynnie zaangażowana w życie naszego Wydziału. Promotorów i nauczycieli akademickich reprezentowała zaś dr hab. Ada Wróblewska, prof. UwB.

W trakcie uroczystości dyplomy potwierdzające ukończenie studiów odebrało:

• 26 absolwentów kierunku biologia (studia II stopnia)
  • 14 absolwentów kierunku biologia (studia I stopnia)
  • 12 absolwentów kierunku ekobiznes (studia I stopnia)
  • 9 absolwentów kierunku mikrobiologia (studia I stopnia).

Za bardzo wysoką średnią oraz szczególne osiągnięcia organizacyjne i naukowe dyplomami honorowymi wyróżnieni zostali:

• mgr Julia Andruk (biologia II stopnia)
  • mgr Ilona Kulus (biologia II stopnia)
  • mgr Sylwia Parzonko (biologia II stopnia)
  • mgr Anna Winiewicz (biologia II stopnia)
  • lic. Patrycja Zagórska (biologia I stopnia).

Wszystkim serdecznie GRATULUJEMY!!

Galeria zdjęć

©2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.